Πάρτα ΣΥΡΙΖΑ ή όταν η Νέα Δημοκρατία φοράει κουκούλα

Η τηλεοπτική ιστορία επαναλαμβάνεται πρώτα σαν tragic και μετά σαν φάρσα

Μίλησε κανείς για νέο ’89;  Ενα  νέο προεκλογικό σποτ κυκλοφορεί στο διαδίκτυο χαρακτηριστικό για τον τρόπο με τον οποίο διεξάγεται ο βρώμικος πόλεμος  του μνημονιακού στρατοπέδου ενόψει της κάλπης της 17ης Ιουνίου.  Μετά την κατακραυγή της εξοργιστικής διαφήμισης για το «σχολείο της δραχμής» που χρησιμοποίησε μικρά παιδάκια για να προωθήσει τη μαύρη ατζέντα, τώρα το επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ υπογράφει τη νέα διαφήμιση απλά με ένα όμικρον για να χρησιμοποιήσει μια έξυπνη και πιασάρικη επικοινωνιακά ιδέα.

Η παραγωγή είναι σαφώς επαγγελματική, με τρεις βασικούς συμμετέχοντες και μερικούς κομπάρσους, και το μήνυμα είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό του προηγούμενου επώνυμου σποτ «με το μέλλον μας δεν παίζουμε».

Ενας νεαρός με μακριά μαλλιά μπαίνει σε ένα κομμωτήριο και ζητάει να τον κουρέψουν «ΣΥΡΙΖΑ», για να σοκαριστεί μόλις δει το αποτέλεσμα.

Το σποτ συμβουλεύει: «Την επόμενη φορά που θα τα «πάρεις» πρόσεξε τι εντολή θα δώσεις. Το αποτέλεσμα μπορεί να σε χαλάσει…».

Οι νεοδημοκράτες έχουν χάσει τη μπάλα στο νεανικό κοινό και τώρα προσπαθούν τελευταία στιγμή με δήθεν τρέντικα διαφημιστικά σποτάκια να αντιστρέψουν το κλίμα…   Το σποτάκι έχει ένα όμικρον στο τέλος, που μοιάζει με το νέο σήμα της ΟΝΝΕΔ αλλά δεν προωθήθηκε από την επίσημη ιστοσελίδα της οργάνωσης και τον επίσημο λογαριασμό της στο youtube, αλλά ανέβηκε από ένα λογαριασμό με τον τίτλο Alexis Elections με σήμα πάλι το «Ο».

2 thoughts on “Πάρτα ΣΥΡΙΖΑ ή όταν η Νέα Δημοκρατία φοράει κουκούλα

  • 8 Ιουνίου 2012 at 18:01
    Permalink

    το ότι η παραγωγή είναι επαγγελματική φαίνεται και στο άλλο σημερινό σποτ, όπου πρωτγωνιστεί γνωστός ηθοποιός (από τα «σφηνάκια»)

    είναι στο επίσημο κανάλι της νδ στο youtube…

    εδώ η νδ γουστάρει και τους χρυσαυγίτες μπράβους των μαγαζιών που αποκαθιστούν την τάξη στα «μαγαζιά’ της εκλογικής της πελατείας

    Reply
    • 8 Ιουνίου 2012 at 20:01
      Permalink

      Το πιο σημαντικό είναι ότι η όμορφη γυναίκα του παρέμεινε στο πλευρό του «Αλέξη» και ας τους πέταξαν από το «πιασοκώλικο» εστιατόριο. Ακόμα η διαφήμιση κρύβει το πιο σημαντικό: Το φαγητό το έφαγαν άλλοι από αυτούς που καλούνται να το πληρώσουν!

      Reply

Απάντηση σε mediaoasis Ακύρωση απάντησης

Αρέσει σε %d bloggers: