Ο Πάντζας απαντά στα πικρόχολα σχόλια των Νέων
Ένα ειρωνικό και πικρόχολο δημοσίευμα επιφύλαξαν στον βουλευτή Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργο Πάντζα, το Σάββατο. Σε ολοσέλιδο σχόλιό της η εφημερίδα διά του συντάκτη Ηλία Κανέλλη, ρώτησε ρητορικά «μα πώς είναι δυνατόν αυτός ο άνθρωπος να βρίσκεται συνεχώς πλάι στον αρχηγό;», για να σημειώσει με κακία ότι από την επιθεώρηση ο Γ. Πάντζας «έμαθε, ωστόσο, δύο βασικές τέχνες στον κόσμο του θεάματος. Την τέχνη της προσαρμογής. Και την τέχνη του πλασαρίσματος».
Φυσικά, τα Νέα ενοχλήθηκαν από την ξεκάθαρη αντιμνημονιακή στάση του πρώην ηθοποιού: «Διακινητής της εθνολαϊκιστικής ρητορικής, οικειοποιήθηκε τη λεγόμενη αντιμνημονιακή ρητορική του πιο ακραίου λαϊκισμού. Κατ’ αυτήν, οι Έλληνες είναι λαός περιούσιος, οι ξένοι κακοί που θέλουν να μας εκμεταλλευθούν, οι Γερμανοί δυνάμεις κατοχής και η Ευρώπη σκλαβιά». Το δηλητήριο ο συντάκτης το φύλαγε για το γεγονός ότι ο Γ. Πάτζας δεν εξελέγη στο νέο κεντρικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ: «Ο Γιώργος Πάντζας απέτυχε να εκλεγεί στη νέα Κεντρική Επιτροπή του νέου ΣΥΡΙΖΑ. Μένει να δούμε αν θα τα καταφέρει με την τέχνη της προσαρμογής, που επίσης έμαθε από τη θητεία του στο θέαμα. Αν, δηλαδή, για να επιβιώσει πολιτικά εντός του ΣΥΡΙΖΑ, θα θυσιάσει το εθνικιστικό χαρακτηριστικό της ιδεολογίας του ΔΗΚΚΙ».
Η απάντηση από το γραφείο του Γ. Πάντζα ήταν η εξής:
«Σχετικά με την διαδικασία εκλογής του νέου Κεντρικού Οργάνου, επιλογή του Βουλευτή Αττικής ήταν να μην κάνει χρήση της απευθείας «αριστίνδην» εκλογής του στην Κεντρική Επιτροπή, αλλά να θεσει υποψηφιότητα εκλογής με σταυρό προτίμησης.
Επίσης, επισημαίνεται ότι η μη εκλογή του οφείλεται στο γεγονός της εφαρμογής της ποσόστωσης των γυναικών και των περιφερειών, η οποία ορθώς συμπεριλήφθηκε στη διαδικασία για την εκλογή του νέου οργάνου, μιας και αποτελεί βασική πολιτική αρχή για την πληρέστερη και πλουραλιστική εκπροσώπηση του ΣΥΡΙΖΑ –ΕΚΜ.
Επισημαίνεται δε, ότι είναι ένας από τους πιο δραστήριους βουλευτές με αυξημένη κοινοβουλευτική δράση και συνεχή παρουσία στους κοινωνικούς – λαϊκούς αγώνες μέσα από την Αριστερά, για την Αριστερά.
Τέλος, η πετυχημένη πορεία του στο θέατρο και τον κινηματογράφο είναι γνωστή σε όλους, γεγονός που ακυρώνει το όποιο επιχείρημα περί αυτοπροβολής».
Ολόκληρο το άρθρο των Νέων εδώ.