Κούφιοι κομπασμοί του Βορίδη για τον ΟΣΕ
Τη «λειτουργική κερδοφορία» του ΟΣΕ παρουσίασε με θριαμβευτικό τόνο την Τετάρτη ο υπουργός Υποδομών, Μάκης Βορίδης. Ορθότερο θα ήταν να μιλήσει για «υπολειτουργική κερδοφορία» καθώς ένα μισοδιαλυμένο δίκτυο, με εκατοντάδες ξηλωμένους εργαζόμενους και καταργημένα δρομολόγια, έχει μικρότερο κόστος συντήρησης από ό,τι ένα ρωμαλέο και υγιές.
Ένα διαφωτιστικό άρθρο για τη σημερινή κατάσταση του ΟΣΕ μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα των «Ανιχνεύσεων» , που το υπογράφει ο πολιτικός μηχανικός Δημήτρης Μακροδημόπουλος, τ. αρχιμηχανικός ΟΣΕ, και το οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρει: “Η γνωστοποίηση κερδών ύψους 60 χιλ.ευρώ τον περασμένο Δεκέμβριο από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δηλαδή την εμπορευματική και επιβατική εκμετάλλευση των υποδομών του ΟΣΕ (σιδηροδρομική γραμμή, σταθμοί, κλπ.) ήταν και ψευδεπίγραφη και παραπλανητική διότι δεν υπήρξε το αποτέλεσμα της αναβάθμισης των υπηρεσιών της αλλά της πλήρους υποβάθμισής τους σε βαθμό ανυπαρξίας”.
Αξίζει να το διαβάσετε, όχι για να συμφωνήσετε με όσα λέει, αλλά γιατί το έγραψε κάποιος που ξέρει τι λέει, που γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της λειτουργίας ενός σιδηροδρομικού δικτύου.
Reblogged this on ΤΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙ.