Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ρίχνουν βάρος στα καρτοκινητά

 Ελέω κρίσης ασυνήθιστες προσφορές στην κινητή τηλεφωνία,  300 λεπτά ομιλίας προς όλα τα δίκτυα με ανανέωση 10 ευρώ 

Αυτή τη στιγμή ένα πρόγραμμα συμβολαίου σε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που να δίνει 300 λεπτά ομιλίας προς όλα τα δίκτυα κινητά και σταθερά κοστίζει γύρω στα 70-80 ευρώ.  Σε μια εορταστική προσφορά η εταιρεία Wind (που αντιμετωπίζει τα δικά της οικονομικά προβλήματα) δίνει με κάθε κάρτα ανανέωσης 10 ευρώ 300 λεπτά ομιλίας προς όλους ενώ τα 10€ μένουν στην κάρτα και μπορούν να αξιοποιηθούν για αγορά ενός πακέτου ίντερνετ κτλ.

Χωρίς καμία διάθεση να διαφημίσουμε το προϊόν πρόκειται για την πιο εντυπωσιακή και επιθετική προσφορά στην κινητή τηλεφωνία μέχρι σήμερα, πολύ πιο συμφέρουσα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό…   Φυσικά δεν την κάνουν γιατί τους άγγιξε το πνεύμα των Χριστουγέννων αλλά για να μεγαλώσουν το μερίδιο αγοράς τους.  Και δεν είναι γνωστό για πόσο διάστημα θα κρατήσει.

Οι καταναλωτές οφείλουν να γνωρίζουν ότι τα καρτέλ της κινητής μπορεί να ανταγωνίζονται μεταξύ τους αλλά όταν χρειαστεί να επιβάλλουν επιβαρύνσεις στους καταναλωτές το κάνουν μια χαρά.

Π.χ ελάχιστος χρόνος ομιλίας για τον χρόνο προσφοράς είναι τα 3’. Οπότε δεν έχει κανένα νόημα η αφελής πρακτική που ακολουθούν ακόμα και σήμερα πολλοί… «γειά σου πάρε με κλείνω μην πληρώσω πολλά». Πάλι θα πληρώσεις σαν να μίλησες ένα λεπτό ή τρία λεπτά.

Ακόμα αυτή η προσφορά της wind μπορεί να ακυρώνει την ανάγκη ύπαρξης οποιουδήποτε συμβολαίου αλλά είναι παροδική και κανείς δεν μπορεί να φανταστεί ότι θα κρατήσει για μεγάλο διάστημα.

Το σημαντικό είναι ότι οι εταιρείες ρίχνουν για πρώτη φορά βάρος στις συνδέσεις καρτοκινητής απέναντι σε αυτές με συμβόλαιο αντίθετα με την πάγια πρακτική. Αυτό γίνεται γιατί όλο και περισσότερες συνδέσεις συμβολαίου «κόβονται» στην πράξη καθώς παρατηρείται το φαινόμενο οι καταναλωτές να αδυνατούν να τις αποπληρώσουν.  Αν στα δέκα συμβόλαια τα τέσσερα κόβονται οι εταιρείες έχουν τεράστιες οικονομικές απώλειες. Η στροφή στην καρτοκινητή ξεκίνησε από την Ιταλία που έχει παρόμοια οικονομικά προβλήματα…

Ακόμα εντυπωσιακό είναι ότι παρά την κρίση η wind έχει προχωρήσει σε μια πανάκριβη καμπάνια που υποστηρίζεται από τηλεοπτικά spots καταχωρήσεις, ραδιόφωνο και internet  και έχει την υπογραφή της διαφημιστικής εταιρίας TheNewtonsLaboratory. Την παραγωγή των διαφημιστικών σποτ που τεχνικά είναι ανώτερα από το επίπεδο της μέσης εγχώριας κινηματογραφικής παραγωγής ανέλαβε η BooProductions σε σκηνοθεσία του Γάλλου σκηνοθέτη Vincent Lobelle. Αυτό δείχνει ότι το περιθώριο κέρδους μπορεί να έχει περιοριστεί αλλά παραμένει μεγάλο παρά τις οικονομικές απώλειες των τελευταίων ετών.

Απάντηση