Λεφτά για αγορά αγώνων υπάρχουν στη μνημονιακή «Δημόσια Τηλεόραση»

 Όταν πρόκειται για προπαγάνδα λεφτά υπάρχουν στη μνημονιακή «Δημόσια Τηλεόραση».  Το νέο κυβερνητικό κανάλι –πλην απροόπτου- αναμένεται να ανακοινώσει τις επόμενες μέρες τη συμφωνία του με την εταιρεία «TAF Sports Marketing» που έχει τα δικαιώματα των εντός έδρας αγώνων του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού.  Με αυτό τον τρόπο το κανάλι μνημονιακής προπαγάνδας θα μεταδώσει εκτός των άλλων τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου το μπασκετικό «ντέρμπι των αιωνίων» (και μόνιμων τα τελευταία χρόνια φιναλίστ του Πρωταθλήματος) ΟΣΦΠ και ΠΑΟ.  Ο αγώνας θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών οπότε είναι βέβαιο ότι πρόκειται για μια μετάδοση που θα βάλει (έστω και πρόσκαιρα) το κανάλι στον χάρτη της «θεαματικότητας».

Μια πραγματικά δημόσια τηλεόραση σαφώς και πρέπει να διεκδικεί τα δικαιώματα των μεγάλων αθλητικών στιγμών, το ζήτημα είναι ότι η Δ.Τ αποτελεί ένα κανάλι μίνιμουμ κόστους που παραμένει χωρίς δημοκρατική νομιμοποίηση την ίδια ώρα που οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ παραμένουν στο δρόμο και συνεχίζουν τον αγώνα τους.

Πέρα από τις καταγγελίες για ρουσφετολογικές προσλήψεις με τι νομιμοποίηση αγοράζει ακριβά πακέτα με εμπορικά κριτήρια;

Η απένταρη νέα «Δημόσια Τηλεόραση», φαίνεται ότι κόντρα στις διακηρύξεις της έχει την πολυτέλεια να αγοράζει «τηλεθέαση» με χρήματα του ελληνικού λαού κρατώντας παράλληλα ευχαριστημένους τους «Γιαννακοπουλαίους» και  «Αγγελοπουλαίους».

Απάντηση