Κυκλοφόρησε το νέο τεύχος της δημοσιογραφίας
Η δημοσιογραφία είναι μια νέα προσπάθεια στο χώρο των εκδόσων. Εκδίδεται από το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επικοινωνία και νέα Δημοσιογραφία» του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου σε συνεργασία με τις Μεταμεσονύκτιες εκδόσεις.Από το προηγούμενο τεύχος, σχεδιάστηκε από την αρχή και κυκλοφορεί κάθε τρεις μήνες
Στο νέο τεύχος ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, αφού συνέτριψε σε εισπράξεις τον χολιγουντιανό Πόλεμο των Άστρων με την κοινωνική ταινία «Ένας άλλος κόσμος» (Τελικά εισιτήρια στην Ελλάδα: Star Wars: 430.000 , Ένας Αλλος Κόσμος 660.000) εξηγεί σε συνέντευξη στον Παναγιώτη Φραντζή ότι «Οι ήρωες σε πάνε εκεί που θέλουν αυτοί»
Ο δημοφιλής σκηνοθέτης μιλάει για τον έρωτα, τη γνώση, τον φασισμό, την επικοινωνία με το κοινό και τον τρόπο που γράφει.
Διαβάστε όλη τη συνέντευξη στο τεύχος της δημοσιογραφίας που κυκλοφορεί…
Ακόμα θα βρείτε:
▪ Η Τουρκία χορεύει
Η μουσική έκρηξη στα κοινωνικά μέσα έρχεται μαζί με τη νέα πολιτικοποίηση
Έρευνα του Νίκου Μιχαηλίδη
▪ Το Call of Duty των τζιχαντιστών.
Η προπαγάνδα του ISIS στην καρδιά της Δύσης
Έρευνα της Ελένης Παύλου
▪ Κουλτούρα θανάτου
Το αδιέξοδο της εποχής
Σημείωμα του Κώστα Βεργόπουλου
▪ Η Λέσβος πριν τη συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας
Ένα πρωτότυπο δίκτυο αλληλεγγύης
Έρευνα της Αρχοντούλας Βαρβάκη
▪ Η πραγματικότητα και η τρυφερή χάρη των κοινωνικών δικτύων
Τα social media ως βασικοί αγωγοί των ειδήσεων
Ανάλυση του Μιχάλη Παναγιωτάκη
Δύο επιλεγμένα άρθρα από την επιθεώρηση Columbia Journalism Review
▪ Ο πόλεμος των Μέσων στη Συρία
«Κάθε στρατιωτική μονάδα έχει το δικό της κανάλι στο YouTube, το δικό της μουσικό σήμα και το δικό της ολοκληρωμένο δίκτυο στα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης»
Από την Elizabeth Dickinson
▪ Δημοσιογραφία και μάρκετινγκ περιεχομένου
Στο νέο τοπίο, όλο και πιο συχνά, συναντάμε αίθουσες σύνταξης μέσα στις επιχειρήσεις. Να ανησυχούμε ή να το αποδεχθούμε;
Από τον Michael Meyer
▪ Στο ίδιο θέμα: O Παναγιώτης Μένεγος μιλά για τη νέα δημοσιογραφία και το εγχείρημα της POPAGANDA στη νέα στήλη του Βασίλη Μουρδουκούτα
Αρθρογραφία:
▪ Ο Αντώνης Παπαγιαννίδης περιγράφει την αποτυχία της πολιτικής και τις περιπέτειες της επικοινωνίας
▪ Ο Βασίλης Σωτηρόπουλος απαντά σε ερωτήματα νομικής φύσης, σχετικά με τη δημοσιογραφική κάλυψη του προσφυγικού
▪ Η Λήδα Τσενέ, στη στήλη της για τα social media, σκέφτεται πώς μπορεί κανείς να γίνει διάσημος στο Twitter
Δημοσιογραφία | τεύχος 10 | Άνοιξη 2016
Στα κεντρικά περίπτερα στην Αθήνας
Πληροφορίες: dimosiografia@dimosiografia.press
Σελίδα στο facebook