Η ελληνική φτώχεια σε πρώτο πρόσωπο
Ένα πολύ συγκινητικό σύντομο ντοκιμαντέρ στην άλλη όψη της κοινωνίας, εκεί που η αδεκαρία ορίζει την επιβίωση και που η φιλανθρωπία έρχεται να καλύψει τα μεγάλα κενά που αφήνει το καταργηθέν κοινωνικό κράτος, προβάλλεται αυτές τις ημέρες από πολλά ξένα δίκτυα. Συγκεκριμένα, 70 παγκόσμια τηλεοπτικά δίκτυα (CNN, BBC, RAI, κ.α.), καθώς και η ΕΡΤ, ξεκίνησαν να προβάλουν τη σειρά ντοκιμαντέρ «Γιατί Φτώχεια» μέσα στα οποία θα υπάρχει και το παρακάτω για την Ελλάδα με τίτλο » The Crisis and the Sunglasses» που σημαίνει » Η κρίση και τα γυαλιά ηλίου».
Στο 5λεπτο βίντεο βλέπει κανείς τη ζωή του Νικολάου Μ., ενός σκληρά δοκιμαζόμενου συμπολίτη μας, όπου η πώληση γυαλιών μετά από μια ιδιωτική δωρεά του έφερε, όπως αφηγείται, «τυρί και κρέας μετά από πολύ καιρό στο σπίτι μου».Το ντοκιμαντέρ δημιούργησε ο Άγγλος παραγωγός Sean McAllister.
Ενοχλείται κανείς όταν η κοινωνική αλληλεγγύη γίνεται «εταιρική κοινωνική ευθύνη» που πρέπει να εξαργυρωθεί στο χρηματιστήριο της τηλεοπτικής ευαισθησίας. Ωστόσο αυτό δεν μειώνει την αξία της καταγραφής.